p-o-y-o-g-r-a-p-h-e-r :)

By: dell idrus

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 26-Jan-2009 05:01 Email | Share | Bookmark
simba

 


kucin ni nama dia simba, mr hubby bawak dari rumah lama dia. masa ni simba sakit.. kena penyakit kulit apa ntah.. abis satu badan dia naik tompok2 merah.. rasanya ring worm.. punyala lama baru nak baik.. kesian dia.

dah bawak gi vet pun tak baik2 gak sbb vet tu tak kasi ubat sapu.. hampeh tul. kitorg sian sgt tgk dia garu smpi luka2.. mr hubby mandikan dia dgn dettol + sabun kucin pastu kitorg tuang minyak cap kapak kat tompok2 luka tu smpi meleleh air liur dia.. sakit sgt kot.. tp lepas sehari dua terus elok dah luka dia..

skang simba dah baik dah.. tp sejak sehari dua ni tgk mcm nak naik balik. mana taknye.. budak ni suka golek2 baring2 sondol2 kat memana je dia suka.. ari tu atas jalan tar ada air lopak bekas ujan pon dia bedal gak golek2. isk2..



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net